Kennis van (interne) klanten, het op tijd beschikbaar hebben van betrouwbare informatie en een bereidheid om echt samen te werken met andere functies zijn cruciaal voor een effectieve Finance functie.

Agium versterkt het onderzoek over ‘Klant gedreven Finance’ – dit keer het thema van het jaarlijkse onderzoek naar de stand van de Finance transformatie. In dit onderzoek worden meer dan 175 CFO’s, finance executives en executives van functies als Marketing, Sales, Supply Chain, ICT en HR uit het hogere kader ondervraagd.

Download direct het onderzoeksrapport!

Samen met onze onderzoekspartners Universiteit van Amsterdam, Workday, Finance Transformation Forum en Finance on a Mission voeren we onderzoek uit naar ‘Finance in the Digital Era – Klant gedreven Finance’.

Wil je meer weten? En jouw team, organisatie verder helpen?

Topics voor jou op een rij

We hebben de topics van de resultaten van het onderzoek alvast voor jou op een rij gezet:

  • Tussen Finance en de rest van de organisatie bestaat een aanzienlijke perceptiekloof in hoe Finance de overige functies van de organisatie betrekt in besluitvorming.

  • Het op tijd verkrijgen van de juiste informatie voor het nemen van goede beslissingen wordt in bijna de helft van de organisaties ervaren als een probleem.

Agium deelt graag kennis – kennisdeling faciliteert vooruitgang.
Met de actuele kennis vanuit het onderzoek stelt Agium jou, je team en jouw organisatie graag in staat om relevante inzichten te ontwikkelen

Be the change!